Menu

TRX - začátečníci

Délka: 55 minut
Cena: 9 kreditů
Skupiny: 6 lidí

Lekce určená pro úplné začátečníky. Naučíte se nastavovat délku popruhů, vázat jednoruční úchop. Během cvičení si budete zkoušet různé úhly a obtížnosti při provádění cviků.

TRX znamená ve volném překladu procvičení celého těla proti odporu. Odporem se myslí pohyb našeho těla proti gravitační síle. Závěsný systém se nazývá proto, že jej můžeme zavěsit téměř kdekoliv a cvičit. Skládá se ze dvou pevných popruhů nastavitelné délky, madel pro ruce a nohy. Umožňuje provádět nespočetné množství cviků a přitom je vhodné pro každého, neboť každý cvik může být modifikován dle aktuálních schopností a fyzického stavu cvičícího pouhou změnou postavení vůči závěsnému bodu.

Cvičení na TRX - závěsném systému při každém správně provedeném cviku zapojuje do činnosti hluboký stabilizační systém, buduje sílu, rychlost, rovnováhu, koordinaci pohybu, pružnost, kloubní stabilitu, a tím Vám může poskytnout prevenci proti zranění při každodenních činnostech nebo jiných sportovních aktivitách.

V případě, že hledáte aerobní cvičení pro snížení hmotnosti nebo zlepšení svalové odolnosti a výdrže pak ve Vás cvičení na závěsném systému může zažehnout oheň pro všechny spolupracující svalové skupiny, které společně kladou vysoké nároky na spotřebu energie, zlepšují aerobní kapacitu a posilují sval nejdůležitější, Vaše srdce.

Copyright © 2011 - 2018 Studio FT. Všechna práva vyhrazena. Vytvořil JuM - Design.